Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Ilustrační obrázek
Popis
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních ...
Zeptejte se
227 Kč
206,36 Kč bez DPH
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
Značka:
Academia
Výrobní číslo:
978-80-200-2754-2
EAN:
9788020027542
Náš kód:
174463
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.
Autor Jana Čeňková
Jazyk Česky
Počet stran Na míru
Rok vydání 2017
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh 1920 x 1200