Nejčastější dotazy

Který produkt je pro mě nejvhodnější? Bude kompatibilní s dalšími produkty? Jak jej zprovoznit? Má notebook matný, nebo lesklý displej?

Na jakékoliv technické dotazy vám rádi odpovíme na e-mailu objednavky@patro.cz.

Chci vrátit/vyměnit zboží. Jak a do kdy to mám udělat?

U zboží objednaného přes e-shop, telefonicky nebo e-mailem fyzickou osobou (v objednávce není uveden název firmy nebo IČ) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Ze zákona máte nárok takto objednané zboží vyzkoušet, čímž ale není myšleno zboží nad míru opotřebovat nebo jej spotřebovat. V zákonném uvedené lhůtě tedy musíte:

  • sdělit nám svůj záměr odstoupit od smlouvy prokazatelným způsobem - nejlépe nám zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který najdete ke stažení zde
  • zboží spolu s formulářem zašlete na adresu NWT a.s., třída Tomáše Bati 269, 760 01 Zlín nebo jej osobně dopravte na kteroukoliv pobočku Patro.cz , jejichž seznam najdete zde

V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatňovat náhradu škody.

V případě, že si přejete zboží vyměnit, je nutné postupovat stejně jako v případě odstoupení od kupní smlouvy.
Do formuláře pro odstoupení specifikujte o jaké zboží máte zájem (kód zboží, název, velikost apod.).

Když vrátím zboží ve dvoutýdenní lhůtě, dostanu hned peníze zpět?

Na pobočkách Patro.cz Vám peníze za vrácené zboží nemůžeme vyplatit ihned. Je třeba dodržet postup pro odstoupení od kupní smlouvy.

Jak reklamovat zboží?

Reklamaci můžete provést dvěma způsoby - přes Patro.cz a v autorizovaném servisu:

  • Postup pro reklamaci v NWT a.s., provozovatel Patro.cz:
    Zboží doneste spolu s fakturou na kteroukoliv pobočku Patro.cz, nebo zboží zašlete spolu s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem (stáhnete si jej ZDE) na adresu NWT a.s., třída Tomáše Bati 269, 760 01 Zlín
  • Postup pro reklamaci v autorizovaném servisu:
    Reklamací v autorizovaném servisu se doba reklamace zkrátí až o pět dní, které trvá doprava z Patro.cz do servisu a zpět. Seznam výrobků a autorizovaných servisů najdete ZDE.

Pro další informace využijte podrobnou nápovědu k reklamacím.

V jaké fázi je moje reklamace? Proč oprava drobnosti trvá tak dlouho?

Každé reklamované zboží zasíláme do autorizovaného servisu, kde závadu posuzují. Reklamační oddělení Patro.cz vám tedy nemůže sdělit přesnější informace, dokud se zboží nevrátí k nám. A to často trvá opravdu celých 30 dní.

Chci změnit objednávku, dokoupit zboží, vyměnit zboží, změnit způsob platby či doručení. Chci zrušit objednávku.

Pro jakoukoli změnu, úpravu či storno objednávky prosím kontaktujte zákaznické centrum na telefonním čísle: 570 570 170 (linka je v provozu non-stop) nebo emailem přímo na obchodníka, který vyřizuje Vaši objednávku, tuto informaci naleznete v mailu o registraci objednávky.

Případně emailem na objednavky@patro.cz.

Proč je osobní odběr na některých výdejních místech zpoplatněn částkou 99Kč?

Jedná se o odběrná místa v rámci placené služby Zásilkomat.cz. Na pobočkách společnosti NWT a.s. je vždy osobní odběr zdarma. (Zlín, Staré Město, Hulín, Kroměříž, Brno)

Kdy, kde a jak mohu sledovat doručování objednávky?

Osobní odběr (pobočka NWT): že je Vaše objednávka připravena jste informován/a jak emailem tak pomocí SMS uvedete-li v objednávce mobilní spojení.

Pokud jste si vybrali osobní odběr ve Zlíně, je zboží připraveno do 30 min. od obdržení informace o expedici objednávky.

V případě, že jste si vybrali pobočku Hulín, Kroměříž, Staré Město (UH) je zboží připraveno k osobnímu odběru vždy po 15hod. následující pracovní den.

Balík - Česká pošta / GEIS: při expedici je zásilce přidělen číselný kód. Následně je Vám automaticky odeslán email, který obsahuje odkaz pro sledování zásilky.

Případně můžete sledovat svoji zásilku v systému České pošty zde (tel: 840 111 244 - Po až Pá: 7:00 - 19:00; So: 8:00 - 12:00),
GEIS zde (tel: 951 277 777 - Po až Pá 8:00 - 17:00).

Dopravce Vám zašle také SMS o datu a čase doručování.

Sledování zásilky je možné již v den expedice, nejdříve však po 18hod., jakmile přijme přepravce všechny zásilky.

Osobní odběr - Zásilkomat (99Kč): stejně jako v případě osobního odběru jste o stavu doručování průběžně informován pomocí mailu a SMS. Vždy vyčkejte na informaci, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

Jsem z jiného členského státu EU a chci nakupovat bez DPH. Jde to?

Ano, Patro.cz nabízí možnost prodeje bez DPH plátcům daně v jiném členském státě EU, ovšem musí být prokazatelné, že zboží opustilo hranice ČR.

Objednávku tedy není možné vyzvednout osobně v naší síti poboček, nebo si nechat zboží poslat na území ČR.

Aktuálně doručujeme zboží do těchto členských zemí: Slovensko, Německo, Polsko, Rakousko.

 
 
 

Rodina NWT

Nákup bez obav

Patro.cz

Rychlý kontakt

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.