Nápověda k reklamacím

1.4.2016

Kde najdu reklamační řád?

Kompletní znění reklamačního řádu najdete zde.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Pokud je v seznamu autorizovaných servisů uveden výrobce (značka) Vašeho produktu, doporučujeme reklamovat přímo zde, jde o nejrychlejší způsob reklamace. Seznam servisních středisek naleznete zde.

Veškeré zboží je samozřejmě také možné reklamovat:

  • Osobně na kterékoli pobočce NWT a.s., provozovatel Patro.cz
  • Seznam poboček a jejich otevírací dobu najdete zde
  • Odesláním zobží na adresu:
    NWT a.s., třída Tomáše Bati 269, 760 01, Zlín

U velkých a vestavných spotřebičů (např. pračka, myčka, lednice, odsavač par, TV s velkou úhlopříčkou apod.) nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám. Malé spotřebiče je nutné doručit do servisu osobně, kurýrem či poštou.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doložte kopii nákupního dokladu. Doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady (notebook nenabíjí = notebook + adaptér), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na reklamace@nwt.cz a dotázat se na požadované příslušenství. Dále prosím uvádějte přesný popis závady, a pokud je to možné i s upřesněním za jakých podmínek se závada projevuje.

Formulář pro uplatnění reklamace můžete stáhnout zde

Jak reklamované zboží zabalit?

Důrazně upozorňujeme, že je důležité zboží zasílané na reklamaci zabalit tak abyste výrazně omezili možnost poškození zboží při přepravě. V případě doručení poškozené zásilky pak není možné vyřídit záruční opravu. V takovém případě Vás pochopitelně budeme ihned po obdržení zásilky informovat.

Doporučení jak správně balit zboží pro reklamace naleznete zde.

Přišel mi email z reklamačního oddělení, co s tím?

První email, který Vám přišel, je potvrzení o přijetí reklamace naší firmou a podle jeho čísla je možné se informovat na stav reklamace.

Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.

Dalším emailem, který Vám může být zaslán, je cenová nabídka na placenou opravu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimo záruční, placenou opravu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné.

Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás.

Jak zjistím stav své reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit zasláním emailu na reklamace@nwt.cz (v emailu uvádějte vždy číslo reklamace), Doporučujeme využívat tento způsob komunikace, budete mít vše v písemné podobě včetně naší reakce.

Dále pak telefonicky na čísle 602 681 667 (pracovní dny 7:30 - 16:30).

V případě, že Váš hovor nebude přijat, zavolá Vám vždy naše reklamační oddělení zpět.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace v případě kupujícího spotřebitele řešíme maximálně do 30 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách zde.

Reklamace se blíží k 30. dní, co dělat?

Můžete se zeptat na stav reklamace. Případně vyčkat, než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně nebo o vrácení peněz.

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, z prodejního dokladu (doručovací adresa), pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna.

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně?

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Mohu pro vyřízenou reklamaci poslat někoho jiného?

Ano je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo (stačí neověřenou) plnou moc k převzetí zboží.

Jak dlouho může trvat servis nebo pozáruční oprava?

Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.

V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může výrazně prodloužit.

Mám technický dotaz, co s tím?

Technické dotazy pište na email reklamace@nwt.cz

 
 
 

Rodina NWT

Nákup bez obav

Patro.cz

Rychlý kontakt

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.