25.3.2018
Kompletní znění reklamačního řádu najdete zde.
Pokud je v seznamu autorizovaných servisů uveden výrobce (značka) Vašeho produktu, doporučujeme reklamovat přímo zde, jde o nejrychlejší způsob reklamace. Seznam servisních středisek naleznete zde.
Veškeré zboží je samozřejmě také možné reklamovat:
U velkých a vestavných spotřebičů (např. pračka, myčka, lednice, odsavač par, TV s velkou úhlopříčkou apod.) nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám. Malé spotřebiče je nutné doručit do servisu osobně, kurýrem či poštou.
K reklamaci doložte kopii nákupního dokladu. Doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady (notebook nenabíjí = notebook + adaptér). Dále prosím uvádějte přesný popis závady, a pokud je to možné i s upřesněním za jakých podmínek se závada projevuje.
Formulář pro uplatnění reklamace můžete stáhnout zde
Důrazně upozorňujeme, že je důležité zboží zasílané na reklamaci zabalit tak abyste výrazně omezili možnost poškození zboží při přepravě. V případě doručení poškozené zásilky pak není možné vyřídit záruční opravu. V takovém případě Vás pochopitelně budeme ihned po obdržení zásilky informovat.
Doporučení jak správně balit zboží pro reklamace naleznete zde.
První email, který Vám přišel, je potvrzení o přijetí reklamace naší firmou a podle jeho čísla je možné se informovat na stav reklamace.
Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.
Dalším emailem, který Vám může být zaslán, je cenová nabídka na placenou opravu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimo záruční, placenou opravu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné.
Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás.
Stav reklamace je možné zjistit zasláním emailu na reklamace@nwt.cz (v emailu uvádějte vždy číslo reklamace), Doporučujeme využívat tento způsob komunikace, budete mít vše v písemné podobě včetně naší reakce.
Dále pak telefonicky na čísle 602 681 667 (pracovní dny 7:30 - 16:30).
Reklamace v případě kupujícího spotřebitele řešíme maximálně do 30 dní.
Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách zde.
Můžete se zeptat na stav reklamace. Případně vyčkat, než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně nebo o vrácení peněz.
V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, z prodejního dokladu (doručovací adresa), pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.
V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna.
K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.
Ano je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo (stačí neověřenou) plnou moc k převzetí zboží.
Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.
V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může výrazně prodloužit.
Technické dotazy pište na email reklamace@nwt.cz