Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
DOPRAVA PŘES ZÁSILKOVNU POUZE ZA 49 KČ  🚚
> Převzetí paletové zásilky

Převzetí paletové zásilky

 Jak správně převzít zásilku dopravenou na paletě (doporučení vzhledem k povaze zboží) 


 
Vážení zákazníci, žádáme Vás o řádnou a včasnou kontrolu při převzetí zboží doručeného na paletě. Vždy máte možnost převzít zásilku "s výhradou" (potrhaný, poškozený obal vykazující nevhodnou manipulaci při přepravě). Po rozbalení prosím řádně zkontrolujte stav dodaného zboží. Pokud bude zboží vykazovat poškození způsobené přepravou, je nutné co nejdříve kontaktovat přepravce a na tuto skutečnost jej upozornit. Umožníte nám tak lépe a rychleji řešit vzniklý problém. V případě poškození prosím pořiďte fotodokumentaci jak zboží tak přepravního obalu.

V případě, že zásilku převezmete bez výhrad s přepravním obalem vykazujícím poškození a neupozorníte přepravce do 24 hodin, značně se tím zúží možnosti pro řešení vzniklé situace.

GEIS - paletová přeprava
zde:  https://www.geis-group.cz/cs/kontakt
(zvolte bod - Ostatní)

DHL - paletová přeprava
https://www.dhl.com/cz-cs/home.html


Následně kontaktujte také nás na : info@patro.cz nebo nás přidejte do kopie emailu mezi vámi a přepravcem.

Pokud je přepravní obal v pořádku, a přesto je zboží po vybalení poškozeno (škrábance, promáčkliny, vnitřní poškození aj.), o zjištění závady nás nás nejpozději do 48 hodin od  převeztí zboží informujte na info@patro.cz. Poškození si vyfoťte a přidejte prosím do přílohy emailu. Na pozdější reklamace v tomto ohledu nebude brán zřetel!

Zboží na paletách odchází z našich skladů vždy řádně zabaleno a připraveno k přepravě.
K poškození dochází nejčastěji při manipulaci v depech přepravce a při přepravě samotné.





Děkujeme za spolupráci.

Tým internetové nákupní galerie Patro.cz