Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Strategie sociálních médií

Ilustrační obrázek
Popis
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování ...
Zeptejte se
435 Kč
435 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, expedice dnes
Záruka 24 měsíců
Značka:
Lingea
Výrobní číslo:
9788075087157
EAN:
9788075087157
Náš kód:
1444475

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

Důraz je kladen především na tyto oblasti:

  • identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
  • oboustranné zapojení komunity,
  • řízení pověsti firmy,
  • přítomnost na těch správných kanálech,
  • využití influencerů k podnícení aktivity.

Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.

Autor Julie Atherton
Jazyk Česky
Počet stran 272
V prodeji od 2022-02
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu